Česká pošta - doručení na adresu (balík do ruky)
Dopravce Česká pošta zabezpečuje dodání zásilek po celé České republice a to v pracovní dny mezi 8:00-16:00 hodinou. Ve vybraných lokalitách až do večerních hodin v rozmezí 14:00-19:00, v Praze od 14:00-20:00 hodin.
Předání zásilky dopravci:
- Zaplacené objednávky a objednávky na dobírku vytvořené v pracovní den do 13:00 h. jsou ještě ten den předány přepravci.
- Při platbách bankovním převodem začíná lhůta běžet dnem připsání kupní ceny na účet prodávajícího.
- Prodávající nenese odpovědnost za opožděné dodání objednaného zboží zaviněné přepravcem nebo chybně uvedenou adresou kupujícím.
Komunikace s dopravcem:
- Přepravce Česká pošta zasílá SMS nebo e-mail s předpokládaným termínem doručení.
- Pokud přepravce nezastihne příjemce zásilky na uvedené adrese, balík uloží na nejbližší ukládací poště.
- Informaci o uložení a možnostech vyzvednutí balíku obdrží příjemce zásilky rovněž prostřednictvím SMS nebo e-mailem. Výzvu k vyzvednutí zásilky najde také ve své poštovní schránce.
- Adresát si může zažádat o znovu doručení nebo prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dnů.
Sledování zásilky:
- Pokud potřebujete zjistit bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete podle čísla balíku vyhledat Vaši zásilku na internetových stránkách České pošty Track&Trace .
- Aktuální číslo balíku Vám bude zasláno sms zprávou nebo e-mailem. K získání informace o stavu objednávky je možné taky využít infolinku České pošty 840 111 244, (po - pá 7:00 - 19:00)
Převzetí zboží od dopravce:
- Kupující se zavazuje převzít objednané zboží. V případě nepřevzetí zboží nebo nezaplacení kupní ceny zboží zůstává u přepravce nejdéle po dobu, kterou stanoví obchodní podmínky České pošty, a to zpravidla 7 dní.
- Při převzetí zásilky doporučujeme důkladnou kontrolu zásilky. V případě zjištění porušeného nebo poškozeného obalu, doporučujeme zásilku nepřebírat, případně řešit přímo s řidičem České pošty a na místě sepsat zápis o škodě.
- V případě převzetí poškozené zásilky, žádáme o nahlášení této události nejpozději do 24 hod od převzetí zásilky na email: info@pethome.cz, kde Vám rádi poradíme, jak v takovém případě postupovat.
- V případě reklamace poškozeného balíku nevyhazujte obal, jelikož je předmětem důkazního řízení.
Cena přepravy:
- Cena přepravy balíku je od 139 Kč, cena za přepravu se zvyšuje v závislosti na hmotnosti balíku, v košíku se vám to automaticky přepočítá.
- Příplatek za dobírku je 49 Kč s DPH.
- K vybraným produktům pro vás máme dopravu zdarma. Seznam produktů s dopravou zdarma najdete zde.
Hmotnostní limit:
- Zásilky přepravované společností Česká Pošta mají maximální hmotností limit 50 kg.
- Při přesáhnutí hmotnostního limitu bude vaše zásilka rozdělena do více balíků.