+420 511 444 369

Po-Pá 8:30 - 16:00

Doprava zdarma

k vybraným produktům

Doručení do

24 hodin
15 000 produktů

skladem

Česká pošta - doručení na adresu (balík do ruky)

Dopravce Česká pošta zabezpečuje dodání zásilek po celé České republice a to v pracovní dny mezi 8:00-16:00 hodinou. Ve vybraných lokalitách až do večerních hodin v rozmezí 14:00-19:00, v Praze od 14:00-20:00 hodin.

Předání zásilky dopravci:

  • Zaplacené objednávky a objednávky na dobírku vytvořené v pracovní den do 13:00 h. jsou ještě ten den předány přepravci.
  • Při platbách bankovním převodem začíná lhůta běžet dnem připsání kupní ceny na účet prodávajícího
  • Prodávající nenese odpovědnost za opožděné dodání objednaného zboží zaviněné přepravcem nebo chybně uvedenou adresou kupujícím.

Komunikace s dopravcem:

  • Přepravce Česká pošta zasílá SMS nebo e-mail s předpokládaným termínem doručení.
  • Pokud přepravce nezastihne příjemce zásilky na uvedené adrese, balík uloží na nejbližší ukládací poště.
  • Informaci o uložení a možnostech vyzvednutí balíku obdrží příjemce zásilky rovněž prostřednictvím SMS nebo e-mailem. Výzvu k vyzvednutí zásilky najde také ve své poštovní schránce.
  • Adresát si může zažádat o znovu doručení nebo prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dnů.

Sledování zásilky:

  • Pokud potřebujete zjistit bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete podle čísla balíku vyhledat Vaši zásilku na internetových stránkách České pošty Track&Trace .
  • Aktuální číslo balíku Vám bude zasláno sms zprávou nebo e-mailem. K získání informace o stavu objednávky je možné taky využít infolinku České pošty 840 111 244, (po - pá 7:00 - 19:00)

Převzetí zboží od dopravce:

  • Kupující se zavazuje převzít objednané zboží. V případě nepřevzetí zboží nebo nezaplacení kupní ceny zboží zůstává u přepravce nejdéle po dobu, kterou stanoví obchodní podmínky České pošty, a to zpravidla 7 dní.
  • Při převzetí zásilky doporučujeme důkladnou kontrolu zásilky. V případě zjištění porušeného nebo poškozeného obalu, doporučujeme zásilku nepřebírat, případně řešit přímo s řidičem České pošty a na místě sepsat zápis o škodě.
  • V případě převzetí poškozené zásilky, žádáme o nahlášení této události nejpozději do 24 hod od převzetí zásilky na email: info@pethome.cz, kde Vám rádi poradíme, jak v takovém případě postupovat.
  • V případě reklamace poškozeného balíku nevyhazujte obal, jelikož je předmětem důkazního řízení. 

Cena přepravy:

  • Cena přepravy balíku je od 139 Kč, cena za přepravu se zvyšuje v závislosti na hmotnosti balíku, v košíku se vám to automaticky přepočítá.
  • Příplatek za dobírku je 49 Kč s DPH.
  • K vybraným produktům pro vás máme dopravu zdarma. Seznam produktů s dopravou zdarma najdete zde.

Hmotnostní limit:

  • Zásilky přepravované společností Česká Pošta mají maximální hmotností limit 50 kg. 
  • Při přesáhnutí hmotnostního limitu bude vaše zásilka rozdělena do více balíků.