Reklamační řád

Kontrola zboží při převzetí
Při převzetí zboží je Kupující povinen zkontrolovat, zda obal, ve kterém je zboží zabaleno, není poškozený. V případě jeho poškození je nutné na místě dodání zboží sepsat s přepravcem – protokol o zjištěných vadách způsobených během přepravy. Pokud Kupující zboží převezme i přes evidentní poškození obalu, Prodávající neuzná případné pozdější reklamace z tohoto důvodu.

Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu po jeho převzetí. Pokud Kupující zjistí nekompletnost zboží nebo jakékoliv poškození zboží způsobené přepravou, které se neprojevuje vnějším poškozením obalu, je povinen reklamaci neprodleně, nejpozději však do 2 dnů od převzetí zásilky, uplatnit u Prodávajícího.
Jinak se dodávka považuje za kompletní a bez závad a reklamace z tohoto titulu nebudou akceptovány.

Jak postupovat při reklamaci?

Pokud Vám domů dorazilo vadné nebo poškozené zboží, nebo jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje funkce zboží s popisem uvedeným na našich internetových stránkách, kontaktujte nás prosímihned  e-mailem info@pethome.cz včetně fotodokumentace (nafoťte poškozené zboží, včetně obalu) a nezapomeňte uvést číslo objednávky. Neváhejte nás kontaktovat také v případě, že zboží není kompletní.

Po předchozí domluvě nám zboží zašlete na adresu:

Denisa Pavlíková

Jeřábkova 15,

664 44  Ořechov

 

Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození. Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.

Pro rychlou identifikaci doporučujeme přidat, k vrácenému zboží, kopii objednávky nebo fakturu, a průvodní dopis, ve kterém popíšete, druh závady. Pro tyto účely, prosím, využijte formulář pro popis reklamace, který najdete ZDE.

 

Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena. Kupní cena se vrací na bankovní účet zákazníka, nebo po domluvě, v hotovosti, v místě naší provozovny.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.

 

O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem. 

 

Máte-li jakékoliv dotazy ohledně postupu při reklamaci nebo potřebujete zjistit, v jakém stavu se Vaše reklamace nachází, obraťte se prosím na naši Zákaznickou linku: +420 511 444 369.

Rádi Vám poradíme!

Hill's 100% garance spokojenosti

logo-garance.jpg

Jsme si jisti, že Vašemu mazlíčkovi budou krmiva Hill's chutnat. Jsme si natolik jistí, že poskytujeme 100% garanci vrácení peněz na krmivo Hill's Prescription Diet.

100% garance spokojenosti - pokud nejste z jakéhokoliv důvodu spokojeni, vraťte nespotřebované množství krmiva v místě zakoupení a dostanete plnou cenu zpět nebo Vám krmivo vyměníme za jiné.

 

PODMÍNKY VRÁCENÍ KRMIVA:

  • Vrácení peněz je možné, pokud zákazník vrátí alespoň 75% původního množství krmiva v originálním balení.

  • Spolu s vráceným krmivem předá vyplněný formulář 100% garance a účtenku.

  • To vše předá v obchodě/ordinaci, kde krmivo zakoupil.

  • Obchod vyplní část karty určené pro vyplnění prodejním místem a spolu s krmivem, formulářem od zákazníka a účtenkou odešle či předá svému velkoobchodníkovi.

  • Zákazníkovi bude vrácena celá částka, za kterou koupil krmivo, z něhož vrací minimálně 75%.

  • Formulář ke stažení ZDE.