TYPY DOPRAVY A JEJÍ CENY

obchodní společnosti

PETHOME s.r.o.

se sídlem Peškova 3070/3 612 00 Brno

identifikační číslo: 01892967

společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně oddíl C, vložka 79685

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.pethome.cz

 

PRODÁVAJÍCÍ POSKYTUJE NÁSLEDUJÍCÍ ZPŮSOBY DORUČENÍ OBJEDNÁVKY: 

 

A.    Prostřednictvím přepravní společnosti Česká pošta:

  • Doručení následující pracovní den u objednávek vytvořených v pracovní den do 14:00


Tato lhůta, v případě platby na dobírku, začína běžet ihned po vytvoření objednávky kupujícím. 
Při platbách bankovním převodom začíná lhůta běžet dnem připsání kupní ceny na účet prodávajícího.  

Dopravce Česká pošta zabezpečuje dodání zásilek po celé České republice a to v pracovni dny mezi 8:00-16:00 hodinou. Ve vybraných lokalitách až do večerních hodin v rozmezí 14:00-19:00, v Praze od 14:00-20:00 hodin.

Prodávající nenese odpovědnost za opožděné dodání objednaného zboží zaviněné přepravcem nebo chybně uvedenou adresou kupujícím.

Přepravce Česká pošta zasílá SMS nebo e-mail s předpokládaným termínem doručení. Pokud přepravce nezastihne příjemce zásilky na uvedené adrese, balík uloží na nejbližší ukládací poště.

Informaci o uložení a možnostech vyzvednutí balíku obdrží příjemce zásilky rovněž prostřednictvím SMS nebo e-mailem. Výzvu k vyzvednutí zásilky najde také ve své poštovní schránce.

Adresát si může zažádat o znovudoručení nebo prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dnů.

Pokud potřebujete zjistit bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete podle čísla balíku vyhledat Vaši zásilku na internetových stránkách České pošty Track&Trace .

Aktuální číslo balíku Vám bude zasláno sms zprávou nebo e-mailem. K získání informace o stavu objednávky je možné taky využít infolinku České pošty 840 111 244, (po - pá 7:00 - 19:00)

Kupující se zavazuje převzít objednané zboží. V případě nepřevzetí zboží nebo nezaplacení kupní ceny zboží zůstává u přepravce nejdéle po dobu, kterou stanoví obchodní podmínky České pošty, a to zpravidla 7 dní.

Při převzetí zásilky doporučujeme důkladnou kontrolu zásilky. V případě zjištění porušeného nebo poškozeného obalu, doporučujeme zásilku nepřebírat, případně řešit přímo s řidičem České pošty a na místě sepsat zápis o škodě.

V případě převzetí poškozené zásilky, žádáme o nahlášení této události nejpozději do 24 hod od převzetí zásilky na email: info@pethome.cz, kde Vám rádi poradíme, jak v takovém případě postupovat.

V případě reklamace nevyhazujte obal, jelikož je předmětem důkazního řízení. 

 

Cena přepravy za balík do 30 Kg prostřednictvím České pošty je 69 Kč s DPH;

Cena přepravy za balík do 50 Kg prostřednictvím České pošty je 89 Kč s DPH;

Cena přepravy za balík do 80 Kg prostřednictvím České pošty je 158 Kč s DPH;

Cena přepravy za balík do 100 Kg prostřednictvím České pošty je 178 Kč s DPH;

Cena přepravy za balík do 130 Kg prostřednictvím České pošty je 247 Kč s DPH;

Cena přepravy za balík do 150 Kg prostřednictvím České pošty je 267 Kč s DPH;

Cena přepravy za balík do 180 Kg prostřednictvím České pošty je 247 Kč s DPH;

Cena přepravy za balík do 200 Kg prostřednictvím České pošty je 356 Kč s DPH

+ příplatek za dobírku je 20 Kč s DPH.

B.    Prostřednictvím přepravní společnosti Geis: 

  • Doručení následující pracovní den u objednávek vytvořených v pracovní den do 14:00


Tato lhůta, v případě platby na dobírku, začína běžet ihned po vytvoření objednávky kupujícím. 
Při platbách bankovním převodom začíná lhůta běžet dnem připsání kupní ceny na účet prodávajícího.  

Dopravce Geis zabezpečuje dodání zásilek po celé České republice a to v pracovni dny mezi 8:00 a 17:00 hod.

Prodávající nenese odpovědnost za opožděné dodání objednaného zboží zaviněné přepravcem nebo chybně uvedenou adresou kupujícím.

Přepravce bude příjemce zásilky informovat prostřednictvím telefonu o době doručení, eventuálně o upřesnění termínu a místu doručení. Přepravce uskutečňuje dva pokusy o doručení.

Zákaznický servis Geis můžete kontaktovat na telefonním čísle (+420) 951 277 777, (po - pá 8:00 - 17:00)

Pokud potřebujete zjistit bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete podle čísla balíku vyhledat Vaši zásilku na stránkách přepravce Geis  sledování zásilky*.

* Zásilky, které odesíláme, začínají vždy číslicemi 0609. Aktuální číslo balíku Vám bude zasláno e-mailem.

Kupující se zavazuje převzít objednané zboží. V případě nepřevzetí zboží nebo nezaplacení kupní ceny zboží zůstává u přepravce nejdéle po dobu, kterou stanoví obchodní podmínky přepravce, a to zpravidla 7 dní.

Při převzetí zásilky doporučujeme důkladnou kontrolu zásilky. V případě zjištění porušeného nebo poškozeného obalu, doporučujeme zásilku nepřebírat, případně řešit přímo s řidičem přepravní společnosti a na místě sepsat zápis o škodě. V případě převzetí poškozené zásilky, žádáme o nahlášení této události nejpozději do 24 hod od převzetí zásilky na email: info@pethome.cz, kde Vám rádi poradíme, jak v takovém případě postupovat. V případě reklamace nevyhazujte obal, jelikož je předmětem důkazního řízení. 

 

Cena přepravy za balík do 30 Kg prostřednictvím přepravce Geis je 79 Kč s DPH;

Cena přepravy za balík do 50 Kg prostřednictvím přepravce Geis je 99 Kč s DPH;

Cena přepravy za balík do 80 Kg prostřednictvím přepravce Geis je 178 Kč s DPH;

Cena přepravy za balík do 100 Kg prostřednictvím přepravce Geis je 198 Kč s DPH;

+ příplatek za dobírku je 20 Kč s DPH.

C.      Doprava ,,Brněnským kurýrem

Jedná se o vlastní přepravu zboží po Brně a okolí a platí pro ni tyto podmínky:

1. Doručení v den objednávky, tzn. Express,

  • Platí pro objednávky vytvořené v pracovní dny do 14:00 - Tato lhůta, v případě platby dobírkou, začíná běžet ihned po vytvoření objednávky kupujícím. U plateb bankovním převodem začíná lhůta běžet dnem připsání kupní ceny na účet prodávajícího.
  • Zásilka bude doručena tentýž den ve večerních hodinách.
  • Zákazník bude telefonicky kontaktován a domluven s ním přesný čas doručení
  • Cena přepravy je 70 Kč s DPH + poplatek za dobírku je 20 Kč s DPH

2. Doručení následující pracovní den

  • Platí pro objednávky vytvořené v pracovní dny do 14:00 - Tato lhůta, v případě platby dobírkou, začíná běžet ihned po vytvoření objednávky kupujícím. U plateb bankovním převodem začíná lhůta běžet dnem připsání kupní ceny na účet prodávajícího.
  • Zásilka bude doručena nasledující den v čase 7 - 21 hod
  • Zákazník bude telefonicky kontaktován a domluven s ním přesný čas doručení
  • Cena přepravy je 50 Kč s DPH + poplatek za dobírku je 20 Kč s DPH

3. Doručení v sobotu

  • Platí pro všechny objednávky vytvořené v pracovním týdnu, vytvořené do pátku 14:00
  • Zákazník bude telefonicky kontaktován a domluven s ním přesný čas sobotního doručení
  • Cena přepravy je 80 Kč s DPH + poplatek za dobírku je 20 Kč s DPH

Pro zjištění celé oblasti závozu dopravcem Brněnský kurýr, klikněte na odkaz ZDE.

D.    Osobní odběr ve výdejním místě "Heureka Point" (Uloženka)

  • Doručení do výdejního místa následující pracovní den u objednávek uzavřených v pracovní den do 14:00 

Tato lhůta, v případě platby dobírkou, začíná běžet ihned po vytvoření objednávky kupujícím. 
plateb bankovním převodem začíná lhůta běžet dnem připsání kupní ceny na účet prodávajícího.

Na výdejním místě lze platit pouze v hotovosti.

Tento způsob dopravy je omezen maximální hmotností. Jsou přijaté objednávky, kde je možné rozdělení do jednotlivých 20 kg balíků (pokud objednávka obsahuje 1 produkt s váhou nad 20kg, objednávka nebude přijata).

O tom, že je zásilka připravena k odběru Vás Uloženka, provozovatel HeurekaPointu, bude informovat SMS zprávou a emailem. Následně běží standardní 7 denní lhůta na vyzvednutí zásilky. Tuto lhůtu lze, po předchozí domluvě, prodloužit.

Z důvodu rychlejšího a jasnějšího ověření zákazníka zavádí Úloženka nově od října 2015 výdej zásilek přes HESLO (unikátní a obdrží jej pouze zákazník), které bude součástí potvrzovací SMS. Zákazník již tedy nebude do zprávy dostávat číslo objednávky (ID zásilky), ale unikátní HESLO, dle kterého bude možné zásilku dohledat a zákazníka jasně identifikovat. Tímto krokem odpadá případná kontrola OP a jiných citlivých dokladů.

Přebírající osoba nemusí být shodná s adresátem zásilky. Zásilka bude vydána osobě, která bude znát heslo. Bez znalosti HESLA nebude možné zásilku vydat – HESLO je opravdu unikátní a z důvodu bezpečnosti jej neznáme ani my ani Uloženka.



Adresy a otevírací doby jednotlivých výdejních míst Heureka Point naleznete zde:


Kontakt: 

Telefon: +420774407013  E-mail: info@ulozenka.cz 

 

Cena přepravy na výdejní místo "Heureka Point" je 49 Kč s DPH + poplatek za dobírku je 20 Kč s DPH.

 

E.   Osobní odběr na výdejním místě "Úloženka Partner" (DPD)

  • Doručení do výdejního místa "Úloženka Partner" je do 48 hodin u objednávek uzavřených v pracovní den do 14:00 

Tato lhůta, v případě platby dobírkou, začíná běžet ihned po vytvoření objednávky kupujícím. 
plateb bankovním převodem začíná lhůta běžet dnem připsání kupní ceny na účet prodávajícího.

Na výdejním místě lze platit pouze v hotovosti.

Tento způsob dopravy je omezen maximální hmotností. Jsou přijaté objednávky, kde je možné rozdělení do jednotlivých 20 kg balíků (pokud objednávka obsahuje 1 produkt s váhou nad 20kg, objednávka nebude přijata).

O tom, že je zásilka připravena k odběru Vás Uloženka, bude informovat SMS zprávou a emailem. Následně běží standardní 7 denní lhůta na vyzvednutí zásilky. Tuto lhůtu lze, po předchozí domluvě, prodloužit.

V případě, že je zásilka na dobírku, bude Vám vydána na základě čísla zásilky, které bude součástí potvrzovací SMS informace, uhrazení celé dobírkové částky a po předložení dokladu totožnosti. Přebírající osoba nemusí být shodná s adresátem zásilky. Zásilka bude vydána osobě, která bude znát číslo zásilky.

V případě, že zásilka byla hrazena předem, budete vyzváni zdělit číslo zásilky, které bude součástí potvrzovací SMS a prokázat se dokladem totožnosti. Přebírající osoba nemusí být shodná s adresátem zásilky. Zásilka bude vydána osobě, která bude znát číslo zásilky.


Aktuální seznam výdejních míst, včetně otevírací doby, naleznete zde.

Kontakt: 

Telefon: +420774407013  E-mail: info@ulozenka.cz

Cena přepravy na výdejní místo "Uloženka Partner" je 59 Kč s DPH + poplatek za dobírku je 20 Kč s DPH.